בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה: המדריך למתחילים

עיצוב דף נחיתה וכן כתיבת התוכן שלו הם מלאכה בעלת חשיבות. בנייה נכונה של דף נחיתה יכולה להביא לכם לקוחות חדשים ביעילות וללא עלות. מה דף נחיתה? מה המטרה שלו ואיך בונים אותו? התשובות בפנים

דף נחיתה, להבדיל מאתר אינטרנט שלם הוא עמוד בודד בעל מטרה ספציפית, אשר תפקידו הוא לסקרן את הלקוח ולהניע אותו לפעולה מסוימת – לרוב יהיה זה השארת פרטים על מנת שנוכל להוסיף אותו לרשימת התפוצה שלנו, וכך להתחיל את המשפך השיווקי, אך יכול להיות גם דף מכירה של מוצר או שירות.

בדרך כלל אל דף הנחיתה יגיעו לקוחות לאחר שילחצו על פרסומות ממוקדות שמופיעות ברחבי האינטרנט, כמו בפייסבוק או בגוגל. הגולשים שילחצו על הפרסומת יהיו לקוחות ממוקדים, אשר מערכות הפרסום פילחו את הנתונים שלהם ומצאו שהם יכולים להיות כבר ממחר להיות הלקוחות שלכם. לכן, חשוב לדעת כי בשונה מסתם עמוד אינטרנטי אשר נותן אינפורמציה דף נחיתה אמור למכור ולהניע את הלקוח לפעולה, ומומלץ לכתוב אותו דרך  חברת תוכן מקצועית וע"י קופירייטרים מנוסים שהתוכן שהם יכתבו ייצור יותר המרות.

אם בכל זאת אתם מרגישים חזקים על המקלדת ורוצים לכתוב את המסרים שלכם בעצמכם, המדריך הבא ילווה אתכם צעד צעד עד שיתנוסס דף הנחיתה שלכם על צג המחשב.

בניית דף נחיתה – איך לעשות זאת?

שלב ראשון: הקמת הדף

את דף הנחיתה תוכלו להקים על ידי יצירת עמוד חדש וייעודי באתר שלכם. אין לכם אתר? לא נורא!
מגוון פלטפורמות חינמיות כמו WIX ו – WORDPRESS מציעות שירות בניית אתרים בחינם, שם תוכלו להקים את דף הנחיתה שלכם, אך זכרו שאתם לא תמיד צריכים אתר מלא, וישנן פלטפורמות אשר מציעות שירות ייעודי של בניית דפי נחיתה שבכמה שלבים פשוטים ידריכו אתכם איך ליצור דף נחיתה אופטימלי. פשוט חפשו בגוגל "דפי נחיתה" ויופיעו לכם מגוון אפשרויות.

שלב שני: עיצוב וכתיבת דף הנחיתה

רגע לפני שמתחילים לכתוב ולעצב את דף הנחיתה כדאי לעצור ולחשוב על מטרת ההמרה. לאסוף לידים? הורדה של תוכנה? מטרת דף הנחיתה שלכם היא מטרת הפרסום שלכם, לכן כדאי שתשימו לב תוך כדי הכתיבה שהעיצוב והתוכן מתאימים ומקדמים אותכם למטרה שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

כתיבת תוכן טוב

מלאכת כתיבת מסרים שיווקיים שמניעים לפעולה היא תורה שלמה בפני עצמה, אבל יש לנו כמה טיפים לתת לכם גם אם בחרתם בשיטת "עשו זאת בעצמכם":

תוכן מעולה הוא תוכן קצר, חד וממוקד בעל מסרים ברורים. דף נחיתה אמור לכלול הסבר על המוצר, את התועלות שהוא יסב ללקוח, התגרויות על התנגדויות והנעה לפעולה. נסו לגעת בכאב של הלקוח (כואב לך הגב בלילה? לא מצליח לישון?) תארו ללקוח איך החיים שלו ישתנו אחרי שיקנה את המוצר (עם המזרן הזה תוכלו לישון בשקט ובנוחות ללא הפרעה) והוסיפו מילים מלהיבות. (מדהים! חזק!)  גם הוכחות חברתיות כמו המלצות ויצירת דחיפות (מבצע! עד היום בערב!) יעזרו לכם להניע את הלקוח לפעולה הרצויה שלכם.

שלב שלישי: קריאה לפעולה

זהו קו הסיום. לאחר שהלקוח קרא את דף הנחיתה תרצו שהוא יבצע פעולה מסוימת, לרוב זה יהיה השארת פרטי קשר על מנת שתוסיפו אותו לרשימת התפוצה. פרטי הקשר יישלחו דרך טופס מיוחד, וכדאי שתתאימו אותו אישית למטרת הפרסום שלכם. הוסיפו קריאה לפעולה ושחקו קצת עם הקונטקסט על מנת ליצור ייחודיות ולעזור ללקוח לבצע את הלחיצה האחרונה והרצויה: במקום "שלח" הגנרי, הלקוח יכול ללחוץ על כפתור שכתוב עליו "אני רוצה לישון טוב בלילה".

מוצר מידע

דרך טובה לגרום ללקוח להכניס את הפרטים שלו היא להציע לו תמורה, סוג של מתנה עבור השארת הפרטים שלו. זה יכול להיות מוצר פיזי, מדריך אינטרנטי או שובר כלשהו. "עשרת הסודות שכל זמר מתחיל חייב להכיר" או זיכוי חינם יעלו את רמת ההמרות שלכם בצורה פלאית. אם אתם מציעים מתנה, אל תשכחו לציין את המילה "חינם" או "ללא עלות" – יש להם כוח רוב בהנעה לפעולה של לקוחות

שלב רביעי: קישור למערכות הפרסום

ברכותינו! יש לכם דף נחיתה. עכשיו רק נשאר להחליט מהי אסטרטגיית הפעולה שלכם. פרסומות לקהל יעד ממוקד בפייסבוק? מודעה בתוצאות החיפוש בגוגל? בחרו את הדרך המועדפת שלכם, ובמידה ודף הנחיתה שלכם טוב – תראו אותו עובד בשבילכם! בהצלחה.

לחצו כאן לפרטים נוספים על קידום אתרים בגוגל

מה יש לנו להציע?

  • קידום אתרים אורגני
  • בניית אתרי WordPress
  • עיצוב אתרים
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • פרסום בגוגל AdWords

© כל הזכויות שמורות לאלחנן עטריאן | שירותי שיווק באינטרנט