בניית אתרי תדמית

בניית אתר תדמית: כך תבנו אתר מנצח

בין אם אתם עסק קטן וחדש או אתם רצים בתחום העיסוק שלכם כבר שנים, אם אין לכם אתר אתם מפסידים עשרות לקוחות חדשים כל חודש. אתר תדמית אשר מציג את העסק שלכם הוא נכס חשוב שמשמש כמו כרטיס הביקור שלכם, ולעיתים אם אין לכם אתר, מבחינת אנשים מסוימים אתם לא קיימים. בניית אתרי תדמית היא מלאכה פשוטה וקלה שניתן לסיים בכמה שלבים.

השקעתם בחנות יפה, בשם מדליק וברעיון מנצח, אבל אם אין לכם אתר תדמית אתם מפסידים עשרות לקוחות פוטנציאליים שפשוט לא ימצאו אתכם באינטרנט. אתר אינטרנט מטופח ומושקע עוזר לעסק לשדר אמינות, למתג את העסק בצורה טובה יותר ולמשוך עשרות לקוחות חדשים בכל חודש.

אם יש לכם כבר אתר אתם יכולים להשתמש בעקרונות אלה כדי לשפר את האתר הקיים שלכם, ובמידה ולא תוכלו להקים יחד אתו שלב אחר שלב אתר תדמיתי מנצח ומוכר.

איך בונים אתר?

אם אין לכם זמן, ידע או אנרגיה הדרושים לכם כדי לבנות אתר, תוכלו לפנות לחברה שעוסקת בשיווק באינטרנט ובקידום אתרים על מנת שתבנה לכם ייצוג אינטרנט הולם. במידה ואתם רוצים להקים אתר בעצמכם לפניכם שתי פלטפורמות מומלצות ומובילות לבנות אתרים שנראים טוב בקלות ובמהירות:

WIX

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים מתוצרת הארץ, והיא מציעה לכל אדם לבנות אתר אינטרנט יפה ומקצועי ללא צורך בידע מוקדם. היא מציעה כמה מסלולי שימוש כולל גרסה חינמית אשר תספיק לכם בשלב הראשון. עיצוב האתר נוצר ע"י תבניות קיימות עם אפשרות הוספה של אלמנטים שונים בשיטת דראג אנד דרופ – לחיצה על אלמנט וגרירה שלו למקום הרצוי.

ניתן לבנות בוויקס גלריות, חנויות אינטרנטיות, טפסים ליצירת קשר וכן יש לה מערכת לניהול רשימות תפוצה ואנשי קשר.

WordPress

וורדפרס היא תוכנה בקוד פתוח שמאפשרת למשתמשים מכל רחבי העולם להקים אתר מותאם אישית בלי צורך בידע של שפת תכנות. מעל 35 מיליון אתרים ברחבי העולם מבוססים על וורדפרס, וביניהם נמצאים גם האתר של וולט דיסני, ביביסי אמריקה וכן האתר של ביונסה.

מה שמייחד את אתרי וורדפרס היא הגמישות ויכולת ההתאמה האישית העמוקה שלהם, כמו גם קהילת המפתחים הרחבה אשר מפתחת תוספים חיצוניים אשר ניתן להתקין על האתר שלכם, וכך להוסיף תכונות ופיצ'רים שונים וליהנות מחוויות ניהול ומשתמש טובות יותר.

ישנן שתי דרכים לבנות אתרי וורדפרס. הראשונה והקלה יותר היא דרך WordPress.com, האתר הרשמי של וורדפרס אשר מעניק פלטפורמה לבניית בלוגים ואתרים מותאמים אישית, והשנייה – והעדיפה יותר- היא להתקין את וורדפרס על השרת האישי שלכם. לעוד מידע בקרו במדריך לבניית אתרים בוורד פרס.

בניית אתרי תדמית – איזה תוכן כדאי להוסיף?

אתר תדמית אינו בהכרח צריך להיות עמוס אבל עליו לייצג אתכם היטב ברשת האינטרנט. אתר תדמית מחולק ללשוניות, עמודים ודפים והנה כמה שכדאי שתכללו באתר שלכם.

דף הבית

דף הבית הוא העמוד הראשון והמרכזי שאליו יגיעו הגולשים כאשר הם יקליקו עליו בגוגל או כאשר הם יקלידו את כתובתו בשורת החיפוש. דף הבית, במידה ואתם מוכרים שירות מסוים, צריך להיות דף מכירתי עם מסרים שיווקיים. אחוזי החשיפה אליו הם הגבוהים ביותר באתר ואין טעם לבזבז מקום חשוב ואסטרטגי ככזה בסיפורים מהבלוג או במאמרים שמתיימרים לפתור את בעיות העולם.

ניתן למקם במרכז דף הבית סליידר רץ עם השירותים שאתם מציעים, יחד עם תועלות של המוצרים שלכם ועוגנים של תהליך מכירה. מתחתיו תוכלו לציין את השירותים שלכם, וכן להוסיף המלצות מלקוחות שלכם שאהבו את השירות.

על אודות

על פי הסטטיסטיקות, העמוד "על אודות"/ "אודותינו" הוא הדף השני הכי נצפה באתר. פה תוכלו לכתוב ולפרט מי אתם ומה אתם עושים ולציין את הניסיון, התארים וכן לערוך הכרות בין הלקוח לאנשי הצוות, במידה ויש.

בעמוד זה כדאי להוסיף תמונה על מנת ליצור קשר אישי ואמון ביניכם ובין הלקוח, ותוכלו לספר איך העסק הוקם, לפרט על הניסיון ועל המקצועיות ולקשר את כל זה לתחום העיסוק הנוכחי.  כדאי להוסיף פה גם טופס יצירת קשר.

השירותים שלנו

בעמוד זה נפרט את כל השירותים שלנו, ובסופם גם נניע את הלקוח לפעולה.

אתם מצלמים חתונות, בריתות אבל גם מציעים שירותי עריכה של תמונות? ציינו הכל פה ושווקו את עצמכם ואת המוצרים.

בלוג/ מאמרים

כדאי מאוד להוסיף תוכן רלוונטי לאתר. בלוג מעניין ומסקרן ישאיר את הלקוחות באתר ויצור אמון וקשר אישי ביניכם לבין הלקוח, ומאמרים מקצועיים ימצבו אתכם כמקור סמכותי שניתן לסמוך עליו. כמו כן, תוכן איכותי שנכתב בצורה טובה יעלה אתכם גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל –
למעשה, כ80% מהניקוד שגוגל נותנת לאתר שלכם ולפיו היא קובעת באיזה עמוד תופיעו נקבע לפי התוכן באתר שלכם, והאיכות שלו.

לכן, כדאי להשקיע בכתבות מעניינות ומאמרים איכותיים. אם כתיבה היא לא התחום החזק שלכם ישנם חברות המציעות שירותי כתיבה לקידום בגוגל שיעשו לכם עבודה טובה, מקצועית ואיכותית.

עוד כמה הצעות ללשוניות שמתאימות לעסק שלכם:

באתר תוכלו להוסיף כמה לשוניות מותאמות אישית לפי תחום העיסוק שלכם. אתם צלמים? אולי אתם רוצים למכור את התכשיטים שאתם מעצבים דרך האתר?

כדאי להוסיף עוד לשונית שתייצר תנועה באתר וערך מוסף בשבילכם. זה יכול להיות חנות אינטרנטית, גלריה והמלצות, ובמידה ויש לכם, לשונית "מהתקשורת" או "כתבו עליי" תעזור לכם ליצור אמון עם הלקוח ולייצר לכם סמכות.

כדאי לשים לב שהלקוח יכול ליצור קשר במהירות מכל מקום באתר.

תוכלו ליצור לשם כך לשונית "צור קשר", אך דאגו להוסיף פיצ'ר מותאם או מספר טלפון צף שדרכו יוכל הגולש ליצור קשר מכל מקום באתר.

זהו, אם הגעתם לכאן סימן שסיימתם את כל השלבים בדרך לבניית אתר תדמית בסיסי אבל טוב.

אתם יכולים לשלוח לחברים ולבני המשפחה קישור ולהדפיס כרטיס ביקור עם כתובת האתר החדש שלכם. מכאן השמיים הם הגבול ואיכות האתר והתוכן שבו תלויים בכם. בהצלחה!

מה יש לנו להציע?

  • קידום אתרים אורגני
  • בניית אתרי WordPress
  • עיצוב אתרים
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • פרסום בגוגל AdWords

© כל הזכויות שמורות לאלחנן עטריאן | שירותי שיווק באינטרנט