בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים: 5 דברים שכדאי לכם לדעת

בניית אתרים לעסקים קטנים בין אם הם בתחילת הדרך ובין אם מדובר בעסק קיים, היא צעד הכרחי על מנת לייצר מודעות וייצוג ברשת לשם ולמותג, הגדלת המכירות ויצירת לקוחות חדשים. דף בית משלכם יעזור לכם לשווק את השירות או המוצר שלכם, וניתן לעשות זאת בעצמכם או על ידי חברת קידום אתרים. לא משנה באיזו אפשרות אתם בוחרים, הנה 5 דברים שכדאי לכם לדעת כדי שתוכלו לבנות אתרים גדולים מהחיים לעסקים קטנים.

חלקו את האתר ללשוניות

כאשר אתם בונים אתר, כדאי לכם לסדר אותו בצורה נוחה בשביל שהלקוח הפוטנציאלי יסתדר באתר שלכם ויוכל לנווט בין העמודים השונים בנוחות. חלקו את נושאי האתר ללשוניות דרך סרגל ניווט, והקדישו דף לכל נושא שאתם רוצים לעסוק בו באתר. אתר קלאסי כולל את הלשוניות הבסיסיות הבאות:  דף הבית, על אודות, השירותים שלנו, צור קשר, המלצות וכן חנות/ גלריה בהתאם לסוג העסק. מומלץ גם להוסיף בלוג ולכתוב מאמרים מקצועיים על מנת למשוך לקוחות חדשים לאתר שלכם וכך לקדם אותו בגוגל.

צרו הנעה לפעולה

זכרו שאתם אתר עסקי ושהמטרה שלכם היא בסופו של יום היא להעלות את המודעות לעסק, למוצר או לשירות שלכם ולייצר המרות, ובמילה אחרת – למכור. כדי למכור תצטרכו לכתוב דפים שיווקיים עם מסרים שיניעו בסופו של דבר את הלקוח לעשות פעולה מסוימת. זה יכול להיות שיחת טלפון ממנו אליכם, השארת פרטי קשר או קנייה של המוצר שלכם.

כדי לכתוב דף שיווקי, בקצרה, עליכם להציג את כל התועלות שיש למוצר, תוך שימוש בעוגני מכירה. עוגני מכירה יכולים להיות פנייה לכאב של הלקוח, ליצור אצלו דחיפות ע"י מבצעים מוגבלים בזמן וכן שימוש במילות כוח (מדהים! קל! פשוט!) ולאחר מכן להתגבר על ההתנגדויות של הלקוח ולהראות לו איך המוצר יעזור לו.

השתמשו קצת במיקרו-קופי

תחום מתפתח וחדש יחסית נכנס למשחק לאחרונה והוא נקרא מיקרו-קופי. מיקרו קופי מתעסק בתכנון של האתר וממשק המשתמש שלו, והוא מתייחס בעיקר לכל הפעולות והטקסטים הקטנים שנמצאים באתר כמו תפריטים, הוראות ולחצנים.

נסו גם אתם להתאים את הסגנון של האתר שלכם לרוח המותג והעסק ולצרכים שלכם. זה יעלה את האתר שלכם לרמה מקצועית חדשה וישדר עסקים ואמון ביניכם לבין הגולש. תוכלו להתחיל להתנסות במיקרו קופי ע"י ניסוח של טופס יצירת הקשר אתכם:

לדוגמה, במידה ואתם חברת ניקיון, במקום "שלח" הבנאלי כתבו: "אני רוצה בית נקי ומבריק". קריאה לפעולה שכזו תעלה את אחוזי הפנייה אליכם ותיצור לכם אתר ועסק מצליחים יותר.

התאימו אותו לנייד

מעל ל50% מהגישה לאתרי אינטרנט נעשית כיום דרך טלפונים וטאבלטים, וזה נתון שרק ילך ויגדל. כל גולש שני שנכנס אל האתר שלכם כנראה עשה את זה מטלפון נייד, וכאשר אתם בונים כדאי שתזכרו את זה ונסו ליצור חווית משתמש מותאמת.

התאימו את האתר מבחינה טכנית לשימוש בסמארטפונים. אתרים רספונסיביים הם אתרים שיודעים באמצעות טכנולוגיה מסוימת ובצורה אוטומטית להתאים את גודל ורזולוציית האתר למסך. אתרי WordPress המומלצים הם רספונסיביים, ולכן כדאי לעבוד איתם

עוד חשוב לזכור שמן הסתם הלקוח יגלוש לאתר שלכם כשהוא קצר בזמן ובסיטואציה לא נוחה, למשל בעבודה או בנסיעה, ולכן כדאי לכתוב ולעצב את האתר בצורה ברורה, למקד ולדייק את המסרים וכן להוסיף סרגל חיפוש או ניווט שניתן לגשת אליו מכל מקום באתר.

למדו על שיווק וקידום ממומן

קידום ממומן הוא בעצם פרסום בגוגל וברשתות החברתיות השונות תמורת תשלום, כאשר לא פעם אתם יכולים למקד את קהל היעד לפי קריטריונים של גיל, מקום מגורים ותחומי עניין, על מנת שתקבלו לידים ולקוחות יותר חמים.

קידום ממומן הוא פתרון מצוין לאתרים של עסקים קטנים, משום שהוא נותן תוצאות ללא צורך להשקיע ימים ולילות על אתר גדול ומלא בתוכן על מנת לקבל עוד לקוחות. בין אם יש לכם אתר בסיסי או רק דף נחיתה, תוכלו לפרסם אותם בגוגל ולבחור אם בא לכם לקבל עוד שיחות טלפון מלקוחות או שאתם מעדיפים יותר כניסות לאתר. פתרון זה מבטיח שכאשר לקוחות יחפשו את התחומים שקשורים אל העסק שלכם, המודעה שפרסמתם יכולה להופיע כתוצאה ליד אתרים חזקים וגדולים, ואתם תקבלו תנועה לאתר ולקוחות חדשים לעסק.

מה יש לנו להציע?

  • קידום אתרים אורגני
  • בניית אתרי WordPress
  • עיצוב אתרים
  • שיווק ברשתות החברתיות
  • פרסום בגוגל AdWords

© כל הזכויות שמורות ל OrganicSeo | שירותי שיווק באינטרנט